Opis postaci ~

Główne postacie: 


Ulquiorra Schiffer (Cifer) jest dość melancholijnie wyglądającym Arrancarem. Ma ciemne włosy, zielone oczy oraz śnieżnobiałą skórę. Jego ekspresja rzadko ulega zmianie. Jego dziura Hollowa znajduje się w miejscu, gdzie normalnie powinien być mostek - początkowo była w rejonie krtani. Charakterystyczną cechą jego twarzy są dwie zielone smugi sprawiające wrażenie, iż płacze. Tatuaż mówiący o jego sile, a co za tym idzie miejscu w Espadzie, znajduję się na lewej stronie klatki piersiowej. Jest no numer 4. Zimny, opanowany, z pozoru małomówny. Tych, którzy go nie interesują, nazywa "śmieciami", ponieważ według niego nie są warci jego uwagi przez słabość. W przeciwieństwie do innych członków Espady walczy tylko wtedy, gdy jest do tego zmuszony. Posiada swego rodzaju hobby, które polega na robieniu przeciwnikowi dziury, mniej więcej w tym samym miejscu, w którym znajduje się jego własna dziura Hollowa (okolice mostka). Nie rozumie uczuć i emocji, ale za to miał bardzo duże zdolności analityczne i podczas pierwszego ataku na Karakurę analizował, w jaki sposób Ichigo mógł z łatwością odciąć Yammyemu rękę. Inni człnkowie Espady posiadają różne aspekty śmierci: gniew, szaleństwo, rozpacz, zatracenie, samotność, starzenie się (czas),chciwość, poświęcenie, destrukcja.. Natomiast jego jest "pustka".


Inoue Orihime


Orihime Inoue kiedy miała 3 latka, jej starszy (o 15 lat) brat Sora Inoue zabrał ją od rodziców - pijaków. Jej matka była prostytutką, a ojciec - skończonym durniem. Mieszkali razem przez kilka lat. Pewnego dnia brat podarował jej spinki, lecz nie przyjęła ich twierdząc, że są zbyt dziecinne. Tego samego dnia Sora zginął potrącony przez samochód. Od tego czasu Orihime nie rozstaje się ze spinkami. W szkole była prześladowana z powodu rudych włosów, kilka razy je jej obcięto. Gdy chciano zrobić to po raz kolejny, uratowała ją Tatsuki Arisawa. Od tego dnia zostały przyjaciółkami. Orihime jest dziewczyną niezależną, przyjazną, pełną humoru, czułą, opiekuńczą i miłą. Uchodzi jako naiwna i trochę przygłupia, co kłóci się z jej wyjątkowo wysokimi ocenami w szkole. Uczy się tak ciężko, ponieważ gdy jej stopnie spadną, odbiera mniej wsparcia finansowego od krewnych. Jest typem marzycielki, ale często traci rachubę o tym o czym rozmyślała. Posiada zbyt wybujałą wyobraźnie i jest zdolna do wymyślenia bardzo nieprawdopodobnych scenariuszy, takich jak przedstawianie się jako futurystyczny i bardzo destrukcyjny robot,kiedy zadano uczniom pytanie "jak widzisz siebie w przyszłości?". Hime lubi azjatyckie stroje w kwiatowe wzory oraz komedie. Zamiast jeść jak każdy normalne jedzenie, woli gotować dla siebie bardzo nietypowe posiłki, które inni zwykle uważają za niesmaczne. Jej ulubionym daniem jest pasta z czerwona fasoli i masło ze słodkimi ziemniakami. Orihime wykazała, że jest spostrzegawcza jeśli chodzi o stan psychiczny i emocjonalny u ludzi, szczególnie w odniesieniu do przyjaciół. 
Shun Shun Rikka: Duchowa moc Orihime przejawia się w postaci sześciu wrózko podobnych stworzeń. Jedynie ludzie świadomi duchowo mogą je zobaczyć. W zapieczętowanej postaci są spinkami na włosach Orihime. Na każdą wróżkę przypadają dwa płatki ze spinek. Poprzez różne kombinacje Inoue ma prawo do odrzucania wydarzeń lub cofania w różnych formach. Ta moc może być użyta do ataku, obrony i leczenia. Imiona spinek: Ayame, Baigon,Hanagiku, Lily, Shun'o, Tsubaki.

Inne postacie:

~ w Hueco Mundo


~ Sosuke Aizen - to były kapitan 5 Oddziału, jego porucznikiem była Momo Hinamori. Zdradził Gotei 13 wraz z Gin'em Ichimaru oraz Kaname Tōsenem. Przywódca Arrancarów [później zapieczętowany i skazany]. W Stowarzyszeniu  Dusz był postrzegany za osobę miłą, skromną i pomocną. Zawsze się uśmiecha (często zdradziecko). Okazuje się być osobą zimną, złą i niegodziwą, dążącą do celu po trupach. Jest również ambitny, bardzo inteligentny i stanowczy. Nie lubi aroganckich ludzi. Posiada potężną moc. Nikogo się nie boi. W Soul Society jest uważany za zdrajcę (tak samo jak Kaname Tosen i Gin Ichimaru).

~ Gin Ichimaru - jest byłym kapitanem 3 Oddziału, jego wicekapitaniem był Izuru Kira. Zdradził Soul Society i razem z Kaname oraz Aizenem udał się do Hueco Mundo, gdzie stworzyli armię Arrancarów. [Później okazuje się, że był potrójnym agentem i zdradził Aizena, próbując go zabić, by zemścić za Rangiku Matsumoto. W czasie ich dzieciństwa przez jego rozkazy Rangiku mało co nie zginęła na pustyni. On ją uratował]. Gin podczas rozmów rzadko okazuje emocji, nie szczędzi za to sarkazmu. Gdy poznali się z Aizen'em sam porównywał się do węża, gdyż już wtedy planował zemstę. 

~ Kaname Tosen -  jest byłym kapitanem 9 Oddziału w Gotei 13. Był dobrym przyjacielem Sajina Komamury i Shūheia Hisagiego. Zawsze nosi nieprzeźroczyste okulary, ponieważ jest niewidomy. Jego motto brzmi: "należy wybierać najmniej krwawą drogę". Jest jednak w stanie zabić każdego kto naruszy pokój na świecie. Podąża za Aizenem, ponieważ uważa, że to właśnie on może stworzyć sprawiedliwy świat. 

Skład Espady jest klasyfikowany numerami od 0 - 10 w zależności od siły.  Im mniejsza liczba tym potężniejszy jest członek Espady. 


numer 0/10 ~ Yammy Llargo - Yammy jest przedstawiany jako arogancki oraz pewny swoich zdolności. Jest także dość brutalny, co pokazuje kiedy kobieta Arrancar przyszyła mu odciętą rękę. By wypróbować rękę zaatakował medyczkę, zabił ją i narzekał, że jego oryginalna ręka przedzieliła by ją na pół. Jak każdy Arrancar, ma wielką dziurę w klatce piersiowej, oznaczającą, że kiedyś był Hollowem. Ma tatuaż z numerem 10, który podczas uwolnienia zmienia się na 0. Jego aspektem śmierci jest wściekłość. 


numer 1 ~ Coyote Starrk & Lilynette Gingerbuck - zachowaniem i wyglądem przypomina kapitana 8 Oddziału. Starrk jest niesamowicie spokojny i leniwy. Często wdaje się w komiczne sytuacje wraz ze swoją podopieczną Lilynette. Kiedy poważnieje, jego charakter zmienia się diametralnie. Nie przepada za walką, traktuje ją jak obowiązek do wykonania. Potrafi nawet w samym jej środku zastanawiać się, czy nie warto zrezygnować. Wyróżnia go też fakt, że w przeciwieństwie do większości Espady nie jest ani sadystyczny, ani zapatrzony w swoje umiejętności. Starrk próbował żyć z innymi Hollowami, ale ci przez przebywanie z nim tracili swoje dusze i umierali. Chcąc uciec od samotności, podzielił swoją duszę na dwie części - siebie i Lilynette. Jego aspektem śmierci jest samotność. 

numer 2 ~ Baraggan Louisenbairn - jest dumny, arogancki, uparty i zachowuje poważną postawę.  Gdy nie uwolni swojego zanpakuto wygląda jak starzec z siwymi włosami i licznymi zmarszczkami. Po jego uwolnieniu jest kościotrupem z koroną na głowię - gdyż przed pojawieniem się Aizen'a był królem całego Las Noches (świat Pustych  hollow'ów). Jego aspektem śmierci jest starzenie się/czas.

numer 3 ~ Tier Harribel - w porównaniu do innych z Espady, którzy są aroganccy, impulsywni, pragnący walczyć, żądni krwi, Harribel jest analityczna, opanowana i woli nie walczyć bez potrzeby. Zazwyczaj w milczeniu obserwuje walki innych. Przed zostaniem Arrancarem, Harribel była Vasto Lorde o niewyobrażalnym Reiatsu. Pewnego razu uratowała Apache przed pożarciem przez Adjuchasa. Halibel postanowiła zabrać Apache do swojej kryjówki, gdzie czekały na nich Mila-Rose i Sung-Sun. Jej aspektem śmierci jest poświęcenie.
Fracción Harribel:
 Od lewej: Cyan Sung-Sun, Franceska Mila Rose, Emilou Apacci (Apache)


 ~ Nelliel Tu Odelschwanck (dawniej 3 Espada) - prawdziwa forma Nelliel: Jej maska jest mniej dziecinna i posiada zakrzywione rogi (przypomina czaszkę barana). Nie wiadomo, gdzie ma swoją dziurę Hollowa. Jej tatuaż mówiący o poprzedniej randze znajduje się na plecach. Jest to duża trójka wskazująca, że Nel była kiedyś 3 Espadą w armii Aizena. Jest beztroska, wesoła i ufna.
W swojej dorosłej formie Neliel jest dorosłą kobietą z charakterem dziecka. Nie lubi walczyć i stara się tego unikać. Gdy była w Espadzie, jej towarzyszem był wtedy z numerem 8 - Nnoitra Gilga. Gdy Nnoitra nie mógł pokonać Nel, sprzymierzył się z Szayelem Aporro Granzem, który nie był jeszcze członkiem Espady. Przy pomocy urządzenia Szayela, Nnoitra atakuje Nel od tyłu. Po tym wydarzeniu Nel traci część swojej maski i zmienia się w dziecko, a jej moc zostaje zapieczętowana.


numer 4 ~ Jest nim Ulquiorra Schiffer. Czytaj na samej górze. 


numer 5 ~ Nnoitra Gilga - jest bardzo wysoki i chudy, wiecznie się uśmiecha, ukazując swoje równe zęby. Ma długie, czarne włosy (dawniej sięgające tylko ramion) i opaskę na lewym oku, która ukrywa jego pozostałości po masce oraz dziurze Hollowa. Tatuaż informujący o randze w Espadzie znajduje się na języku. Dla niego liczy się tylko walka z jak najsilniejszym przeciwnikiem. Wychodzi z założenia, że kobieta nie może być silniejsza od mężczyzny i otwarcie nienawidzi za to Nel, byłą 3 Espadę. Nie ma problemu z atakowaniem rannych już przeciwników, chce zwyciężyć za wszelką cenę, nawet niesprawiedliwie. Jest ironiczny i wulgarny, ma skłonności sadystyczne. Jego aspektem śmierci jest rozpacz.


numer 6 ~ Grimmjow Jaegerjaquez - niechętnie podporządkowuje się rozkazom i jest niezwykle porywczy. Jest wrogo nastawiony do 4 Espady, z którym jest posyłany na zadania. Nie lubi także Kaname Tōsena. Grimm uważa, że Ulquiorra boi się z nim walczyć, bo wie, iż oboje się zniszczą. Natomiast Kaname widzi Grimmjowa, tak jak Kenpachiego, czyli jako bestię, która zakłóca ogólny spokój i porządek. Przez swój charakter miał wątpliwą przyjemność zostania Privaron Espada (byłym Espadą) - bez pozwolenia zabrał grupę swoich Fracción do Karakury, by walczyć z Shinigami. Za karę Tōsen odciął i zniszczył jego lewe ramię, które później przywróciła Orihime. Grimmjow lubi walczyć i nie próbuje tego ukryć. Potrafi wykorzystywać wszelkie słabości jakie jego przeciwnik pokaże. Posiada swój kodeks honoru, co okazuje ratując Orihime, którą maltretują Loly i Menoly - "w podzięce za przywrócenie odciętej ręki". Nie chce również walczyć z przeciwnikiem, który jest ranny, dlatego kazał Orihime wyleczyć Ichigo przed ich ostatnią bitwą. Jego aspektem śmierci jest destrukcja. 

numer 7 ~ Zommari Rureaux - jest spokojny i rzadko rozmawia. W głębi serca szczerze nienawidzi Shinigami nie za to, że polują i zabijają Hollowy tylko za to, że uważają je za złe. Pozostałości jego maski znajdują się na jego głowie, tworząc kolce przechodzące przez grzbiet głowy, co przypomina nieco irokeza z parą kościanych kolczyków w kształcie czaszek, oraz gruby, kostny naszyjnik, jednak nie ma pewności czy to także pozostałość maski. Cały wygląd przypomina nieco szamana. Jest także łysy i ma żółte oczy. Jego aspektem śmierci jest zatracenie. 

numer 8 ~ Szayel Aporro Granz - jest zimnym, bezwzględnym naukowcem, a innych traktuje jak przedmioty. Chce, by Aizen zniszczył wszystkich, którzy nie są Hollowami. Jest także egoistą - nazywa siebie istotą doskonałą, chociaż wie, że jest tylko 8 Espadą. Jest dumny z bycia Octavą (ósmym). Przedstawia się zawsze z numerem, choć jako naukowiec powinien być opanowany. Traci samokontrolę gdy jego plan upada. Jest, jak większość Espady, oddany Aizenowi, jednakże tylko dlatego, że obawia się jego mocy. Tak naprawdę nie wiadomo co kłębi się w jego głowie. Jego aspektem śmierci jest szaleństwo, obłęd. 


numer 9 ~Aaroniero Arrurierie - zwykle całą twarz obejmuje długa, biała maska, która posiada tylko 8 małych otworów z niskim dostępem na światło. W miejsce głowy umieszczony jest przezroczysty cylinder wypełniony czerwoną cieczą, gdzie pływają dwie małe czaszki Hollowa. Pod cylindrem znajduje się prawdopodobnie żółty otwór na ten pojemnik z trzema segmentami, których nie obejmuje maska. Obie głowy mają wytatuowany tatuaż numeru Espady i posiadają bardzo specyficzne głosy, które bardzo się od siebie różnią. Jedna nie przerywa drugiej, dzięki czemu mówią one po kolei, zachowując sens wypowiedzenia. Czaszka znajdująca się na górze mówi głębokim głosem, druga zaś piskliwym jak małe dziecko. Jego aspektem śmierci jest chciwość. 

~ Świat ludzi


zastępczy shinigami ~ Ichigo Kurosaki - Kiedy był młody, jego matka wiele dla niego znaczyła. Uśmiechał się zawsze, gdy był z Masaki. Mimo płaczu, gdy przegrał mecz w dojo, uśmiech powracał zawsze kiedy przychodziła po niego mama. W bardzo młodym wieku usłyszał jak ojciec mówi, że jego imię oznacza "chronić jedną rzecz", co zaszczepiło w nim chęć ochrony matki. Kiedy urodziły się jego siostry, zaczął ćwiczyć intensywnie w dojo, bo wtedy liczba osób, które chciał chronić miała nadal rosnąć. Od tego momentu Ichigo często ryzykuje życiem aby chronić rodzinę, jak i przyjaciół. Jak na na nastolatka, jego osobowość jest dużo bardziej skomplikowana. Jest uparty, zapalczywy, ma silną wolę, jest impulsywny, próbuje utrzymać indywidualność, wbrew temu, co mówią o tym ludzie. Na ogół na jego twarzy gości groźne spojrzenie. Jest szczery i porywczy.Czasami okazuje uczucia i empatię do innych, na przykład poprzez przyniesienie kwiatów nieżywym już ludziom. Ichigo jest również bardzo zdolnym studentem, w rankingu znajduje się na 23 miejscu w szkole. Nie zaniedbuje nauki twierdząc, że nie ma nic lepszego do robienia w domu, choć w rzeczywistości nie uczy się tak mocno. Nienawidzi wróżb, horoskopów, feng shui i tym podobnych rzeczy, które tylko wyciągają od ludzi pieniądze za rzeczy o których nie wiedzą. Ma trudności z zapamiętywaniem ludzkich twarz i nazwisk. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz